torstai 4. lokakuuta 2012

Photo a day October 3&4: This happened today


Tätä puuhattiin tänään / This happened today

Tänään kasattiin koko porukan voimin kirjahyllyjä uudistettuun työhuoneeseen. Ihanaa saada kirjat taas paikoilleen! Ehkä vielä joku päivä saan tehtyä huoneesta esittelynkin. Kunhan huone muistuttaa vähän vähemmän lähtevää laivaa. :)

Today we put up new bookshelves to our study room. It is good to have books back in place after months of renovation process. Hopefully I can show you the make over soon - right after I have cleaned up the mess. :)


Seepra-litografia on taiteellisen urani huipentuma! Olen tehnyt sen kuvataidekoulussa 5-6 -vuotiaana. :)

The zebra litography is the high point of my artistic career! I have made it when I was about 5 or 6 years old. :)

Mitä lukisin jos ehtisin / What I would read

Silittelin kirjoja, muistelin tarinoita kansien sisällä. Valitsin koskettavimmat ja muuten vain tärkeimmät kirjat lähimmäksi. Muu kokoelma pääsi katonrajaan lasiovien taakse. Olen karsinut kirjoja remontin tieltä pari kassillista (kiitos erityisesti E, joka adoptoit aarteitani!) ja se tekee hyvää. Olen jotenkin väsynyt siihen kirjavuoreen, joka minulle on huomaamatta kasvanut. Tai enemmän oikeastaan harmittaa, kun en nykyään ehdi lukemaan läheskään niin paljon kuin haluaisin! Elämä on valintoja ja työ haittaa harrastuksia - taas. :)

I love books. I have been raised surrounded by books. Finnish and international classics been piling up to my bookshelves since I was ten. And to add up I have read tons of Nancy Drew books, all kinds of horse adventure books, fantasy, science, history... You name it! When it came time for the renovation I got rid of a bunch, and that feels good. If I haven't read the book in five years, will I ever? It makes me happy that someone else gets the chance to enjoy them. Hopefully I can prioritise reading in the future again.


Nyt nukkumaan, tyypit! Minua odotetaan jo. Huomenna on jo perjantai! <3

Let's get some sleep, guys! They are waiting for me already. Tomorrow it is already friday! <3

Ei kommentteja: